Helg!

Goddag alla sömntutar!
Vad ska ni göra idag? Själv ska jag kanske till grönalund, men det beror på om det blir fint väder, det ser inte ut att bli så, synd men ska nog bara vara med kompisar idag då.
Kollade på tre nya filmer igår, ska skriva om alla fem filmerna som jag har sett på dom här två dagarna, det högsta betyg man kan få är 5 :

Wild things 3

Betyg: 3
Lita inte på någon, det är iallafall vad filmen handlar om, den var inte så spännande, det som var mest spännande var att alla lurade varandra tillslut så stannade tre personer med pengarna och dom blev lurade av någon också.

Changeling
Betyg: 5
Med Angelina Jolie , grymt bra film, den utspelar sig på år 1928, så sorglig, allt som behövs för att få sin son tillbaks är hopp, tro och kärlek.

Systrar i jeans

Betyg: 2
Inte så spännande, handlar mer om vänskap och bråk, jag gillar mer action och spionfilmer och sånt.

The invasion
Betyg: 4
Spännande, inte så läskig, man kan inte lita på någon, man vet inte vem som är människa eller har viruset i sig.

Taken
Betyg: 5
Så bra och spännande, jag älskar den här filmen, han jagar dom, han hittar dom, han dödar dom.
 
Vill ni veta vad filmerna handlar om får ni söka på google :)

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0