Midsommarafton

Shulululu , hur har eran dag varit?, själv har jag datoförbud men sitter i smyg, eller igentligen inte, jag tror att dom har glömt bort det för jag bråkade med min lillebror igår. Någon ruulig? vad ska ni göra idag? dansa runt kransen och sjunga små grodorna? tror inte det, men dom flesta har åkt bort och min kusin är här, igår så köpte föräldrarna en hel låda full med körsbär och 10 paket jordgubbar! Mums.. Och så köpte som grädde och GB gräddglass, ännu mumsare!
Jag har tänkt, och det här borde vara en modeblogg också, så jag ska börja med att lägga in bilder på dagens mode, varje dag och ibland varannan dag. Igår kollade jag på två grymt bra filmer, The Invasion och  Taken, eftersom det var en tråkig dag igår, det spöregnade och vem vill vara ute i regnet? så har ni ingenting att göra kan ni ju ta cykeln eller bussen till närmade filmhyrningsbutik och hyda en av dom här filmerna, eller en film som du själv vill se :)
Men nu ska jag mumsa i mig körsbär och jordgubbar!

Puss, Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0