Solglasögon

Shuu, visste inte vrför jag "döpte" det här inlägget till "solglasögon" Men jag behöver solglasögon, jag menar sommaren än ju här och man kan ju inte gå ut utan solglasögon, fast det regnar ofta så kommer det att komma en dag då det är mycket sol och så går man ut med korta short och linne fast utan solglasögon! Asså vilket katastrof!
Jag har tänkt på "Pilot" men det känns inte rätt så jag ska satsa på dom klassiska "solglasögon" som vanligt :).
Det är som en tradition för min oh Natha att gå ut tillsammans bara vi två till stan och köpa solglasögon tillsammans, visst Natha? :)
Ska kolla på desperate housewifes repris för jag missade de i tisdags, det är ju dom två sista avsnitten den här säsongen!

men nu får ni ha det gött,
puss Malin 

Kommentarer
Postat av: Emma

fuckad fjortis!

2009-07-06 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0