Till: Louise Dejá

Goddag alla sömntutar! Vaknade nyss av hunger, förlåt för dålig uppdatering men jag var hos min kusin och hans internet gick bort typ, jag har bråkat med lulluh och nu har hon vänt alla emot mig, fattar själv inte varför jag enns är kompis med henne, det här känns som en dagbok, så jag skriver allt om hur jag känner. Jag ska skriva allt om vad jag tycker om dig

Louise Dejá

1. Du snackar jävligt mycket skit, asså vad är det du är rädd för? Vågar du inte säga någon ansikte mot ansikte?
2. Du tror att du alltid har rätt, så fort vi bråkar.
3. När jag blir sur så säger du: ska du tjura nu för ingenting? :S
4. Du bjuder mig aldrig på någonting, när jag bjuder dig alltid på allting, är du fattig eller?
5. Du lånar alltid saker av mig som jag nästan aldrig får tillbaks, vissa saker tar du t.o.m sönder!
6. Du bråkar med mig och sen säger du åt mig att inte säga till någon och låtsas som om ingenting har hänt.
7. Du vill ta en paus och efter en stund så säger du att du ångra dig.
8. Du tror att du är kompis med alla och en massa kilalr men inse faktum gumman, jag känner fler än dig.
9. Du är alltid avunsjuk på mig och tar ut all din ilska på mig
10. Du blir skit ful på alla dina bilder, du kan inte göra en pussmun så du gör en skit ful grimas, jävla äckel
11. Du behandlar andra på en högre nivå än mig.
12. Varje gång vi bråkar säger du alltid: Vem var det som gav dig det här? , när du inte har gett mig ett skit.
13. varje gång vi bråkar så tar du upp gamla saker och när jag tar upp gamla saker säger du: Vadå har du ingenting annat att säga?. Och sen när du vet att jag har rätt så säger du: Men vi glömmer det nu.
14. Du bryr dig inte ett skit om mig.
15. Från och med nu tänker jag inte bry mig ett skit om dig!

Det var allt, eller inte riktigt, kommer jag på någonting mer så säger jag till :)

Puss , från katten

Kommentarer
Postat av: Diza

Jobbigt att bråka :(

2009-06-18 @ 14:29:16
URL: http://dizaskold.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är bra fan, hon ska nt få behandla dig som hon vill och gör det medans du ska behandla henne på ett viss sett.. Hmm, mer konstiga människor får manleta efter ;) KramKram!!

2009-07-12 @ 23:29:29
URL: http://alltiiidjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0