Vaknade tidigt

Tisdag, när man tänker på tisdag så kommer skolan fram, är inte det sant? Själv har jag sommarlov vilket jag tror att dom flesta här också har det,vaknae lite tidigare än vanligt idag 11.16 för att vara exakt. Nattis och Lullu hoppade på mig med kuddar i handen, dom sa att dom tänkte hälla ett glas med iskallt vatten men dom tyckte att det var taskigt, det är taskigt med kuddkrig i sömnen (för mig) också! Det är den här dagen som jag och mina vänner har väntat på, en solig sommardag! Jag planenar på att åka till sjön och bada, vad tycker ni? Ska fråga vilka som ska med, men nu måste jag gå för lulluh orkar inte titta på när jag skriver och hon inte gör någonting, snacka om dryg.. nejnej haha skoja :)

Puss
Malin, även känd som kattigast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0